Dirigent

Jenneke Wouters spel, zang en piano

Dirigent van Zanggroep Fieramente

Na de producties Fame en Pendragon bij stichting Theaterplan in Eindhoven, studeerde Jenneke Jazz en zang aan het conservatorium in Maastricht en aan de academie van het nederlands Musical Ensemble.  Ze was te zien in de Musicalproducties  “ Jeckyll en Hyde “ en “Eiland  van het NME. Ze speelde mee in diverse evenementen en dinnershows waaronder het 100-jarig bestaan van het Circustheater en Musicals in Ahoy 2004

In 2006 richtte ze haar eigen theaterbedrijf Musical All Around  schreef en produceerde ze de muziektheater voorstellingen, Boeien en Geen Deamen maar Daden, schreef ze de muziek voor Hotel Silvermaen en werkt ze als theater – zang en pianodocent. Tevens geeft ze musical en muzieklessen bij het kunstlokaal in Gemert en bij Musicas in Deurne en was vijf jaar werkzaam als theaterdocent bij het Nationaal Jeugd Musical Theater.

Na het regisseren van o.a. Kunt u ons de weg naar Hamelen  vertellen  meneer, Een nachtmerrie voor kerstmis, I Want It All, Rakkertje de Musical en Op Naar Het Woud, neemt ze dit jaar de vocale leiding en gedeelde regie van Namia : De Leeuw, De Heks en de Kleerkast op zich.